Dopravní podmínky
DOPRAVNÍ PODMÍNKY
:: Způsob dopravy
:: Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
:: Cena dopravy
DOPRAVNÍ PODMÍNKY
:: Způsob dopravy
Přepravní služba PPL/GEIS
Přepravní služba je společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno do 24 hodin od expedice. Přepravní společnost obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den (bezplatně). Pokud se doručení nezdaří ani potom bude vás telefonicky kontaktovat dispečer a dohodne si s vámi konkrétní termín doručení (opět bezplatně).
Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu přepravní společnosti, jejich přehled naleznete na stránkách přepravní společnosti : PPL (ww.ppl.cz), GEIS (www.geis-group.cz)
V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat přepravní společnosti na Zákaznické lince : PPL na telefonu zákaznické linky 844 775 775; GEIS zákaznické centrum: (+420) 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00),
Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním kódu balíku na stránkách přepravní společnosti „sledování zásilky“.
Česká pošta
Doručování Českou poštou již zdaleka nemusí být na obtíž - doručovatelé totiž v absolutní většině případů doručí zásilku až do domu a v absolutní většině případů do 24hodin.
No a pokud vás pošťák nestihne doma, můžete si ho telefonicky zavolat a dohodnout si náhradní termín doručení. Telefon je na doručence ve schránce. Nebo si pro zásilku zajdete na poštu. :-)
Pokud si při doručování poštou objednávku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět. V takovém případě Vám mohou být účtovány zmařené přepravní náklady jež jsou v krajním případě vymožitelné i exekuční cestou. To neplatí pokud provedete řádné storno objednávky.
Rozvoz
Rozvoz je realizován vlastními prostředky eShopu jako příplatková služba – viz.DOPRAVNÍ PODMÍNKY – Cena dopravy
Osobní odběr
Osobní odběr si realizuje zákazník vlastními prostředky na odběrných místech eShopu
:: Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
Při převzetí zboží je zákazník povinen si zkontrolovat neporušenost obalů (roztrhané, prokopnuté či probodnuté obaly). Tím se vyloučí, v případě poničeného zboží, vina přepravce. V případě že zákazník kontrolu neprovede nemusí spedice reklamaci uznat.
V případě, že byl obal nějakým způsobem poškozen, má zákazník dvě možnosti :
-
právo zboží odmítnout, sepsat s přepravcem list o poškození obalu a o jeho charakteru a vše zdokumentovat (nafotit). Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu a to do 24 hodin a zaslat (e-mailem) fotodokumentaci poškození a zápisu.
-
druhou možností je zásilku na místě rozbalit a překontrolovat za účasti přepravce zda a jak je zboží poškozeno a zásilku převzít, nebo konat, jako v bodě předešlém.
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní/zcizeno nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu (do 24 hodin) a vyžádat si sepsání zápisu o škodě/zcizení.
Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat e-mailem prodávajícímu.
Poškození hlaste u přepravce:
-
Česká pošta - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
-
PPL - poškození oznamte telefonicky nejpozději do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775
-
GEIS - poškození oznamte telefonicky v den doručení na Zákaznické centrum: (+420) 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00)
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Na poškozenou zásilku, či částečně ztracenou zásilku, na kterou je uplatňována reklamace u přepravní společnosti nelze uplatnit nárok na odstoupení od smlouvy podle odstavce 6. novely Občanského zákoníku č.367/2000 ze dne 14.září 2000 ani nárok na výměnu zboží. Veškeré nároky zákazník sám (případně prostřednictvím prodejce) uplatňuje formou reklamace u přepravní společnosti.
:: Cena dopravy
Výše dopravy je uvedena pod odkazem Doprava.
-
základní paušální výše dopravného se pohybuje na úrovni 150,-Kč na objednávku
-
rozvoz eShopu jako příplatková služba v paušální výši 99,-Kč na objednávku
-
u objednávek v celkové ceně nad 5.000,-Kč je již doprava zdarma.
-
u nadrozměrných objednávek (nad 50kg, či větších rozměrů) se zákazník spolupodílí na přepravních nákladech dle tarifů spedice. O této skutečnosti zákazníka předem informujeme s výpočtem přesné ceny.