FAQ o nás

Řekněte mi, proč bych měl nakupovat u vás, když si můžu některé zboží objednat třeba v USA, nebo i u některých českých e-shopů, kde to mají někdy až podstatně levněji. Nechce se mi věřit, že vy jste dražší proto, že máte větší obchodní zisk, než oni. V čem je trik?

 
Modely urcene pro USA neni mozne pouzivat v Evrope jednak pro rozdilne sitove napeti a take vzhledem k schvalovacim predpisum CE. Musime vyhovet jejich pozadavkum. 
"Vyhodne super ceny", ktere najdete unekterych ceskych e-shopu take nemusi byt vzdy dodrzeny. Bohuzel zname mnoho "cernych" obchodniku, kteri se tim, ze udavaji takove ceny hlavne snazi ziskat pozornost lidi. Jestlize si neco objednate, velmi casto trva i mesice, nez vyrobek dostanete a pak muzete dostat vyrobek treba pouzity, second-handovy, nebo demonstracni kus a navic budete mit velke problemy az budete jednou potrebovat servis, zvlaste v dobe zaruky, ktera je napr. 24 mesicu pri koupi od autorizovaneho prodejce ale pouze 6 mesicu pri koupi pres "cerne" distribucni kanaly. Proto durazne doporucujeme dobre zvazovat sva rozhodnuti.
 

Zajímá mě, jak je to s doručením objednávky, můžete mi říct i hodinu doručení? Co se stane, když to nestihnu ten den? Co to stojí? díky
 
Hodinu doručení nejsme schopni garantovat, pouze den doručení.
Zboží expedujeme naším smluvním partnerem DeutschePost EuroExpress (ZDARMA) a ten rozváží zboží v běžnou pracovní dobu.
V den vyexpedováni odesíláme našim zákazníkům tzv. expediční e-mail jehož součástí je i bezplatná telefonní linka na depo přepravní společnosti a číslo čárového kódu zásilky. Zboží k zákazníkovi je doručeno následující pracovní den.
Chcete-li, můžete na centrálu zavolat, tímto kódem se identifikovat jako příjemce zásilky a nechat se postupně přepojit na své regionální depo a třeba až na šoféra a zkusit si dohodnout vlastní dispozice doručení.
Máte tedy tři možnosti :
  1. Být doma a čekat, nebo pověřit tímto úkolem jinou osobu
  2. Zavolat na depo a dohodnout se se šoférem
  3. Nechat si zásilku doručit do zaměstnání - spedici je jedno kam zboží veze. Tuto eventualitu však nezapomeňte uvést v objednávce.
 
 
V případě, že Vám zboží náhodou nebude z nějakého důvodu doručeno v uvedený den, spedice provádí opětovný pokus další den - bezplatně. O této eventualitě budete informován lístečkem vaší schránce, jež Vám tam zanechal řidič předchozí den při neúspěšném pokusu o doručení. Když se ani druhý den pokus nepodaří, zásilka je uložena na depu cca 10-15dní a dispečerka se Vás bude snažit telefonicky kontaktovat a dohodnout dispozice doručení.
V případě komplikací nás neváhejte kontaktovat.
 

Co v případě poruchy? Jak je to s řešením záručních oprav?
 
Na veškeré zboží, které nabízíme v našem Hi-Fi marketu, je zajištěn záruční i pozáruční servis a to autorizovanými servisy (viz.záložka "záruka a servis"). Pokud vznikne problém, je nejsnadnější cestou obrátit se přímo na tento servis v místě Vašeho bydliště. Kontakt bývá uveden v záručním listě, nebo může být přiložen jejich seznam přímo k výrobkům či jej najdete v záložce "záruka a servis". Pokud tento kontakt nenajdete, obraťte se na naši trvalou technickou podporu a to buď telefonicky, e-mailem či přes ICQ.
 

Berete platební karty? Pokud ne, tak proč?
 
Aktuálně lze platit platební kartou při doručování objednávky spedicí PPL. Při platbě dobírkou (řidiči) se rozhodnete, zda budete patit hotově, nebo libovolnou kartou.
Dále připravujeme platební systém GoPay, který umožňuje i půlatby kartou.
 

Kolik stojí doprava zboží? Jsem z Aše.
 
Doprava je ZDARMA po celém území ČR u objednávek v ceně nad 5tis. Poznáte to podle štítku u zboží "Doprava zdarma"
 

Doporučíte mi nějakou značku?
 
Klíďo-píďo, jestli chcete. Vždy se ale snažíme vést zákazníka tak aby výběr učinil sám. Nevíte-li si rady - poradíme. 
Jste-li laik - rozšíříme obzory a ukážeme možnosti. Chcete-li doporučit, doporučíme. 
Důležité je vědět, že za stejné peníze existuje vždy více možností kvalitního pořízení a jde jen o to, aby jste pořídil to nej nej pro Vaše ucho a Vaši peněženku (hodně muziky za málo peněz).
 

Co se děje po odeslání objednávky?
 
Normálka. Potvrdíme Vám přijetí Vaší objednávky, zjistíme aktuální skladové stavy a informujeme Vás o konkrétnějším termínu dodání. Poté Vás průběžně informujeme co a jak až do momentu vyexpedování zásilky k Vám. Vždy jste "in". Pak už je to na Vás.
 

Jaké máte termíny dodání?
 
No, to záleží na značce a aktuálních skladových zásobách. Termín dodání se pohybude od 24 hod do 3 týdnů (pokud není dohodnuto jinak), obvykle 1-3dny (většinou nepřejkračujeme 7 dnů).
Mnohokrát jsme již řešili i objednávky typu : objednám teď - pak jedu na dovolenou - a za měsíc ať to mám doma, OK? OK! Proč ne?
 

Neotravují vás "přihlouplé" dotazy?
 
NE! Každý zodpovězený dotaz je velmi důležitý! I naivní zodpovězená otázka vede k lepšímu rozhledu a poté k snazšímu a kvalitnějšímu výběru. A o to přeci jde, že? Tak jen houšť - ptejte se.
 

Jaká je záruka na to či ono a kde jsou servisy? Nevíte? 
 
Takže, buď otevřete založku "Podpora - Servisy" a potom si vyberte značku, která Vás zajímá, nebo, a to je druhá možnost, se nás zeptejte - pošlete e-mail a my Vám pošleme požadované informace.
 

Dáváte záruku?
 
SAMOZŘEJMĚ! Jinak to ani nejde! Na veškeré zboží je záruka ve výši stanovené výrobcem (24 měcíců až doživotně). To je doloženo platným záručním listem.
 

Proč mám nakupovat zrovna u vás?
 
Tak na to si budete muset odpovědět sám.
  • možná proto, že máme trochu lepší ceny, dopravu a bonusy zdarma, technickou podporu a ICQ obsluhu 
  • možná proto, že vám ušijeme sestavu na míru
  • možná proto že se prodejem Hi-Fi zabýváme již od roku 1996 a tak víme "vo co go" :-) 
  • možná proto že máme vcelku slušný sortiment 
  • možná proto, že jsme vám dobře poradili
  • možná proto že nemáte čas někde chodit a shánět 
  • možná proto že jsme tak neodolatelní :-) 
... a bůhví proč ještě.
 

Jak můžu platit?
 
Jak chcete. 
  • dobírkou - při převzetí (z ručky do ručky) přímo řidiči 
  • převodem na náš účet 
  • GSM Banking 
  • složenkou 
  • cash - hotově, při osobnním odběru
  • na splátky, pouze při osobním odběru v Ostravě
  • zálohou+doplatekem - po dohodě a při větších odběrech

... vyberte si.
 



Něco hledám a nemůžu to najít. Máte to vůbec?

Nejspíš ano. Ne všechno máme OnLine v nabídce. Třeba jsme to ještě nestihli, nebo je to nestandardní zboží, nebo čert ví co. 
Pokud Vám nepomohlo vyhledávací okno tak nám napište co Vás zajímá a my uděláme maximum abychom Vám vyšli vstříc.
 

Jsem laik, poradíte mi?
 
Jasan! Stačí se zeptat. Pošlete e-mail nebo zavolejte a uvedeme Vás do obrazu a třeba Vám i "ušijeme" sestavu na míru, tak aby Vám seděla co nejlíp. Jak říkám, stačí se zeptat.
 

Odkud jste?
 
Z Ostravy, respektive Hlučín-Darkovičky
 

Máte nějaké poslechové studio?
 
Ne, od roku 1999 už ne a důvodů je několik : 
  1. Nejsme regionálně zaměřeni, kdežto "kamenné" studio ano a tudíž by bylo dostupné jen malé části našich zákazníků 
  2. Náš sortiment je natolik široký, že výběrem "jen" některých komponentů do studia bychom de-facto nadržovali některým značkám nad úroveň jiných a to nechceme. Rádi bychom aby Vaše volba té které značky byla bez takovýchto omezení. 
  3. Snížíme si takto provozní režie a díky tomu jsme schopni vygenerovat výhodnější ceny a bonusy zdarma
 

Jak si můžu něco objednat?
 
Na výběr máte hned několik variant : 
  • objednávkový formulář - přes košík u zboží (nejlepší a nejjednodušší varianta) 
  • klasicky e-mailem (ve formátu Kdo-Co-Kam)
  • elefonicky (ve formátu Kdo-Co-Kam)
  • korespondenčně, čili dopisem (ve formátu Kdo-Co-Kam)
  • ICQ 456 406 021 (ve formátu Kdo-Co-Kam)
  • Skype (calto: hifimarket)
  • osobně
... vyberte si :-)
 

Jste plátci DPH?
 
ANO. Stačí, když ve své objednávce napíšete, že požadujete úplný daňový doklad a je to. No problem. Daňový doklad Vám doručíme se zbožím.
== iNFO ==


Doprava zdarma

Váš košík

Košík je prázdný

Napište nám

... nebo na email: hifiporadna (zavináč) hifiporadna.cz

Novinky v Hi-Fi marketu

  •  Sledujte Novinky, Zprávy & Tipy na našem Facebooku!

Sledujte naše Novinky na Facebooku

Newsletter - odběr novinek

Doprava na Slovensko